7 Nisan 2009 Salı

Hubit Bilişim Günleri '09

Hacettepe Universitesi Bilgisayar Toplulugu olarak 8-9-10 Nisan 2009 tarihlerinde bilişim günleri duzenliyoruz. Amacımız katılımcılara farklı bakış acıları kazandırmak. Bunun için farklı konulardan farklı cevrelerden ( akademik ve iş dünyasindan ) insanları konugumuz olarak Hacettepe Universitesi Beytepe Kampusu Mehmet Akif Ersoy salonunda agırlıyoruz. Katılanlara cok seyler katacagını düşündügüm bir etkinlik. Etkinlige kayıt yaptırmak için www.hubit.org adresini kullanabilirsiniz. Kayıtlı kullanıcılar sertifika alabileceklerdir ve eger universite dısındansanız kapodan girişlerde sorun yaşamamanızı saglayacaktır. Etkinligin afisi



Reklam kokan kısımdan sonra ben biraz daha işin pişirilmesi kısmından bahsetmek istiyorum.

Universitemizde bilişim günleri düzenleyelim fikri toplulukta ilk olarak gecen sene ortaya çıkmıstı. Bu konuda tecrubemiz olmadıgı için organizasyon zafiyetleri vardı. Seminerlerin kalitesi iyiydi fakat reklam kısmını iyi yapamamıştık. Düzenlemede bazı seylerin son dakkada belli olması yüzünden duyuruyu yapamamıstık. Sponsor gibi bir fırsatımız olmamıstı. Katılımcı sayısı acısından sorun olsa da katılan insanlara çok şeyler kattıgını düşünüyorum.

Bu sene çalışmalarımıza daha erken başladık. Daha kalabalık, daha heycanlı bir ekip olduk. Ekip çalışmasının meyvelerini topladık. Her kafadan bir ses cıkması bizi daha ileriye en iyiye götürdü. Herkes kendini ortaya koyunca birlikteligin kuvveti ile işler daha kolay halloldu. İşlerimizi erkenden bitirdigimiz için duyuruları daha erken yaptık. Sponsorlarımız sayesinde afiş, el ilanı, sertifika, cay kuru pasta gibi hizmetleri de yapabildik.

Beraber çalıştıgım bütün arkadaşlarıma sonsuz teşekkürlerimi iletiyorum. Çok şeyler ögrendim. Beraber güzel bir iş cıkardıgımızı düşünüyorum.

Görüşmek dilegi ile...

Hiç yorum yok: